hte.co.il

שליחויות – מרוץ נגד הזמן

כאשר מדובר בעסקים, בין אם הם קטנים או גדולים, רובם ככולם זקוקים מעת לעת לשירותי משלוחים. זה מתחיל בצורך להעביר חבילות מוצרים, עובר בצורך לבצע משלוח של מסמכים חשובים וממשיך בצורך לבצע את כל הפעולות האלה על בסיס קבוע ובתדירות גבוהה, ככל שהעסק גדל ומתפתח.

ישנן שתי דרכים עיקריות להתמודד הצורך הזה:

  • ליצור קשר עם חברת משלוחים אחרת בכל פעם שעולה הצורך.
  • לבחור חברת משלוחים ולהזמין שירות מטעמה בלבד בכל פעם שעולה הצורך.
  • לבחור חברת משלוחים, ליצור עמה קשר קבוע ולקבל שירות מקצועי ויעיל גם על בסיס קבוע וגם על פי הצורך.

משלוחים באופן קבוע – הבחירה הנכונה HFD חברת שליחויות ישראלית

כמובן, שהדרך הטובה, היעילה וגם הזולה ביותר עבור עסק הנזקק לשירותי משלוחים על בסיס קבוע היא הדרך השלישית – יצירת חוזה עבודה מוגדר עם חברת שליחויות מסוימת. זאת משום שבדרך זו החברה מחויבת ללקוח ונערכת לספק לו בדיוק את השירותים להם הוא זקוק – ביעילות המרבית. עסק שנזקק לשירותי משלוחים מדי פעם ולא על בסיס קבוע, יכול כמובן לבחור בחברת שליחויות אחרת בכל פעם, אולם אז הוא גם עלול להתאכזב מהשירות שיקבל, לפחות מחלק מהחברות. הדרך הבטוחה ביותר היא לבחור חברה אחת שמספקת את השירותים להם אתם זקוקים, ולהתאים את תדירות השירות במדויק לצרכים העסקיים שלכם.

HFD – אתכם לאורך כל הדרך

חברת השליחויות הישראלית HFD מספקת שירותי שליחויות מגוונים, תוך הקפדה על מתן שירות מקצועי, אמין ואחראי לכל לקוח. ברשותנו צוות שליחים מיומן ומנוסה וכן צי רכבים ורסטילי המאפשר לנו להתאים את סוג הרכב לסוג המשלוח הדרוש, ולבצע אותו במקצועיות ובמהירות.

אנו דואגים להתאים ללקוח את שירותי השליחויות הדרושים לו, כולל הצמדת שליח במידת הצורך וביצוע שליחויות קבועות. בנוסף נשמח לסייע לכם בביצוע שליחויות משפטיות, העברת סחורות ומסמכים וגם שליחויות מהיום למחר, על מנת שתוכלו לנהל את העסק שלכם ללא דאגות בנושא ולהתמקד בעיקר – הצלחת העסק שלכם.

hfdחברת שליחויותמשלוחים

יולי 12, 2015


אחורה

קדימה