hte.co.il

מנכ"ל MSN נדל"ן גיל מולכו: "החל שיווק SOHO קרית ביאליק"

חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן והעומד בראשה גיל מולכו פרסמו הודעה על תחילת שיווקו של בניין בוטיק חדש בקרית ביאליק – SOHO

חברת הנדל"ן MSN ממשיכה ליזום ולשווק פרויקטים בארץ ישראל והפעם יוצאת עם פרויקט מסקרן חדש בשם SOHO קרית ביאליק. כמו שוודאי הבנתם, הבניין, אשר על פי גיל מולכו ומקורות נוספים בחברה אכלוס הדיירים בו צפוי להתרחש בעוד כ-18 חודשים פלוס מינוס הוא בניין עם 5 קומות שיקום בשכונת אפק האטרקטיבית בלב העיר קריית ביאליק. לתושבי העיר – הכתובת המדויקת היא רחוב התל 11.

ביקשנו מגיל מולכו להעביר לנו מספר פרטים נוספים אודות המיזם החדש SOHO והנה מה שנמסר לנו

בניין סוהו יכלול דירות של 2 חדרים. גודלה של דירה ממוצעת בבניין יעמוד על 50 מ"ר (לא כולל חנייה ומחסן). תנאי המימון לרוכשים דירה בבניין הם נוחים בלשון המעטה. משום שמדובר בקנייה דרך קבוצת רכישה הדבר מאפשר לרוכשים ולמשקיעים ליהנות מתנאי מימון אטרקטיביים והוזלה משמעותית במחירי הנכסים. למידע נוסף בנושא לחצו כאן. גיל הוסיף שבבניין ייבנו בסה"כ 20 דירות, כלומר 4 דירות אחת מחמש קומותיו, וששכונת אפק בקרית ביאליק נמצאת כרגע בתנופת צמיחה שלא נראתה בעיר בשלושים השנה האחרונות.

חברת MSN נדל"ן מאפשרת למשקיעים ליהנות גם מליווי וייעוץ משפטי של משרד עורכי הדין פרידמן ושות', אשר פועל עמה בשיתוף פעולה מלא ומתמחה בתחום הנדל"ן בישראל.

כמה תמונות שיעזרו לכם לקבל מושג קצת יותר טוב על פרויקט SOHO

Soho סוהו קרית ביאליק סוהו מפה

SOHO קריית ביאליק – סיכום:

בחמש השנים האחרונות שיווקה החברה פרויקטי נדל"ן בפריסה ארצית, אשר זכו להצלחה רבה. בין אם היה זה פרויקט גלילות 3700, פרויקט במושבה מגדל, מתחם האלף או קוואטרו רמלה. האם גם הפעם מדובר בפרויקט מוצלח? כנראה שכן, אך רק הזמן יגלה זאת.

מקורות מידע נוספים:

http://msn-nadlan.blogspot.co.il/2015/07/soho-msn.html

http://www.msnnadlancompany.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=1339154

MSN נדל"ןsohosoho קריית ביאליקגיל מולכופרויקט soho

יולי 19, 2015


אחורה

קדימה